În ziua de 19 aprilie 2017 ora 11.00 se convoacă şedinţa ordinară a Consiliului orăşenesc Teleneşti, care va fi transmisă on-line, cu următoarea ordine de zi:
- Cu privire la aprobarea tarifelor pentru serviciul public de alimentare cu apă potabilă, de canalizare şi epurare a apelor uzate, furnizate de ÎM DP „Apă – Canal”Teleneşti.
Raportor – Gheorghe BOGDAN, directorul ÎM DP „Apă – Canal”Teleneşti.
- Cu privire la aprobarea tarifelor pentru serviciile auxiliare prestate consumatorilor de către ÎM DP “Apă-Canal” Telenești.
Raportor – Gheorghe BOGDAN, directorul Î.M. D.P. „Apă – Canal”Teleneşti
- Cu privire activitatea serviciului de colectare a impozitelor şi taxelor locale din cadrul primăriei pentru anul 2016 şi lunile ianuarie – martie 2017.
Raportor: Sabina GHEORGHIȚĂ – specialist la primărie
- Cu privire la la alocarea mijloacelor financiare din Fondul de rezervă şi din fondul disponibil al primăriei de la sfîrşitul anului 2016 şi rectificarea bugetului pe anul 2017.
Raportor -Eugenia GARABAJIU, contabil-șef la primărie.
- Cu privire la aprobarea rezultatelor licitației „cu strigare” de vînzare a terenurilor proprietate publică domeniul privat din 03 aprilie 2017.
Raportor – Mihail ZARĂ specialist la primărie.
- Cu privire la respectarea prevederilor Legii Republicii Moldova „Cu privire la petiţionare”.
Raportor – Olga CHILARI, specialist la primărie
- Cu privire la aprobarea Regulamentul privind constatarea, stabilirea, examinarea și procedura de aplicare a faptelor stabilite prin lege ca contravenții ce țin de competența APL Telenești
Raportor – Tudor ROȘCA, specialist la primărie
- Cu privire la modificarea deciziei Consiliului orăşenesc nr.7/6 din 04 noiembrie 2016 „Cu privire la stabilirea taxelor locale pe anul 2017”.
Raportor – Tamara CORMAN, specialist la primărie
- Cu privire la declararea dreptului de proprietate asupra terenurilor proprietate publică.
Raportor – Mihai ZARĂ, specialist la primărie