Acte necesare

Acte necesare

Chestiuni funciare

  • Pentru privatizarea terenurilor aferente obiectivelor privatizate:
    • cererea solicitantului pentru privatizare;
    • planul cadastral al terenului eliberat de OCT;
    • Extrasul din Registrul bunurilor imobile, eliberat de OCT;
    • Extras din decizia Consiliului orăşenesc privind privatizarea terenului;
  • Arendarea terenurilor:
    • cererea solicitantului;
    • planul cadastral al terenului solicitat pentru arendă, eliberat de OCT;
    • Extrasul din Registrul bunurilor imobile, eliberat de OCT;
  • Atribuirea terenurilor pentru construcţia caselor individuale:
    • cererea solicitantului;
    • copia buletinului de identitate;
    • copia certificatului de căsătorie;
    • certificat eliberat de la OCT că nu dispune de imobil pe teritoriul oraşului;
    • certificat despre componenţa familiei;
    • copia certificatelor de naştere a copiilor;

Construcţii şi urbanism

  • Certificate de urbanism :
    • cererea privind eliberarea certificatului de urbanism;
    • planul terenului pe care urmează să se efectuieze construcţie;
  • Autorizaţii de construire:
    • cererea privind eliberarea autorizaţiei de construcţie;
    • titlul de autentificare a dreptului de deţinător în proprietate;
    • proiectul construcţiei;
    • dispoziţia de plată privind achitarea taxei;
  • Autorizaţii de desfiinţare:
  • cererea solicitantului privind autorizarea de desfiinţare;
  • act ce confirmă dreptul de proprietate asupra bunului imobil;

Chestiuni patrimoniale

  • Arendarea încăperilor (are loc doar prin licitaţie):
    • cererea solicitantului;
    • copia buletinului de identitate;
    • procura în cazul participării prin intermediar;
    • documentul bancar care confirmă achitarea taxei de participare în mărime de 72 lei pentru persoane fizice, 180 lei pentru persoane juridice şi a acontului de 2% din preţul iniţial;

Chestiuni legate de activitatea de antreprenoriat

  • Autorizaţii de amplasare şi funcţionare:
    • Certificat de înregistrare (copie)
    • Extras din Registru de stat al întreprinderilor şi organizaţiilor (copie)
    • Patenta (copie)
    • Licenţa (copie)
    • Autorizaţiile (sanitară, antiincendiară) (copie)
    • Contractul de locaţiune (copie)
    • Contractul privind transportarea sau depozitarea deşeurilor (copie).
    • Contract cu S.A. “Red Centru” (copie)

Chestiuni protecţia socială:

  • Chestiui legate de acordarea ajutoarelor materiale:
    • cererea solicitantului;
    • copia actului de identitate;
    • copia legitimaţiilor de pensionare sau de invaliditate;
    • copia certificatului de deces (pentru cazurile de acordarea de ajutor material pentru înmormîntare);
    • alte acte confirmative ce atestă situaţia reală;
  • Chestiui legate de instituirea tutelei/curatelei:
    • cererea solicitantului;
    • copia actului de identitate pentru tutor/curator;
    • copia certificatului de naştere a copilului asupra căruia se instituie tutela/curatela;
    • alte acte confirmative;