La ședința Consiliului orășenesc Telenești din 02 decembrie au fost examinate 38 de chestiuni incuse în ordinea de zi, principalele fiind:
- Aprobarea statului de personal al primăriei oraşului Telenești.
- Stabilirea cotelor impozitului pe bunurile imobiliare și impozitul funciar pentru anul 2025 pe teritoriul Primăriei orașului Telenești pentru persoanele fizice și juridice
- Aprobarea şi punerea în aplicare a taxelor locale pentru anul 2025.
- Aprobarea Regulamentului cu privire la pășunat și cosit pe teritoriul primăriei.
- Aprobarea bugetului orașului Telenești pe anul 2025 în prima și a doua lectură.
- Cu privire la casarea mijloacelor fixe.
- Alocarea mijloacelor financiare din Fondul de rezervă şi din fondul disponibil al primăriei de la sfîrşitul anului 2023 şi rectificarea bugetului pe anul 2024.
- Aprobarea taxelor de piaţă a Î.M. „Serviciul de salubrizare” Telenești.
- Cu privire la prestarea serviciilor cu plată de către primăria oraşului Teleneşti.
- Cu privire la desemnarea reprezentantului Consiliului local în componența comisiei de concurs pentru ocuparea funcției de director la IP gimnaziul „Mihai Eminescu” din or.Telenești
- Aprobarea programului de activitate al Consiliului și primăriei orașului pentru anul 2025au fost examinate mai multe cereri de corectare a erorilor din Registrul bunurilor imobile a terenurilor și alte chestiuni incluse în ordinea de zi.
- au fost examinate mai multe cereri de corectare a erorilor din Registrul bunurilor imobile a terenurilor și alte chestiuni incluse în ordinea de zi.
Cu conținutul deciziilor adoptate în cadrul ședinței puteți lua cunoștință accesând pagina Web a primăriei https://www.primariatelenesti.md/ deciziile consiliului local.