Ședința ordinară a Consiliului orășenesc Telenești va avea loc Marți, 17 iunie,...

Ședința ordinară a Consiliului orășenesc Telenești va avea loc Marți, 17 iunie, orele 14.00

111

În conformitate cu Dispoziția primarului nr 30 din 12 iunie 2025, în  ziua de Marți, 17 iunie 2025, orele 14.00, în sala de ședințe a primăriei orașului, va avea loc ședința ordinară a Consiliului orășenesc Telenești unde sunt preconizate examinarea următoarelor chestiuni:

  1. Cu privire la aprobarea Statutului Î.M.”Serviciul de Salubrizare Teleneșt”.          Raportor – Nicolae NASTAS, secretarul Consiliului orășenesc.
  2. Cu privire la  aprobarea Regulamentului serviciului public de gestionare a deșeurilor solide în orașul Telenești, satul Inești și comuna Bănești”.                                      Raportor – Nicolae NASTAS, secretarul Consiliului orășenesc.
  3. Cu privire la aprobarea Regulamentului Consiliului de administrație și a Comisiei de cenzori al Întreprinderii Municipale „Servicii de salubrizare Telenești”                               Raportor – Nicolae NASTAS, secretarul Consiliului orășenesc.
  4. Cu privire la aprobarea Regulamentului privind organizarea şi desfăşurarea concursului pentru ocuparea funcţiei vacante de administrator al Întreprinderii Municipale                                                                                                                 Raportor – Nicolae NASTAS, secretarul Consiliului orășenesc.
  5. Cu privire la aprobarea Contractului de delegare a gestiunii serviciului public de gestionare a deșeurilor.                                                                                                 Raportor –Nicolae NASTAS, secretarul Consiliului orășenesc
  6. Cu privire la la aprobarea Acordului de grant dintre Fundația Centrul Moldo-Elvețian pentru Cooperare SKAT și orașul Telenești.                                                        Raportor – Vadim LELIC, primarul orașului.
  7. Cu privire la aprobarea tarifelor la serviciile publice de salubrizare, furnizate de Î.M.  „Serviciul de Salubrizare Teleneşti”.                                                                 Raportor – Slavic CORMAN, administrator Î.M.Serviciul de Salubrizare Telenești
  8. Cu privire la aprobarea Regulamentului intern privind organizarea şi funcţionarea Centrului de zi  pentru persoane vârstnice din primăria Telenești                                            Raportor – Nicolae NASTAS, secretarul Consiliului orășenesc.
  9. Cu privire la  sistarea activităţii  instituţiilor de  educație timpurie „Andrieş”  şi „Guguţă”.                                                                                                     Raportor – Vadim LELIC, primarul orașului.
  10. Cu privire la preluarea cu titlu gratuit de la balanța Agenției Teritoriale de Asistență Socială Centru-Est la balanța APL Telenești volumul și valoarea lucrărilor de reparații capitale                                                                                                         Raportor –– Viorica TĂIETU, contabilă șefă  la primărie
  11. Cu privire la alocarea mijloacelor financiare din Fondul de rezervă al primăriei şi rectificarea bugetului pe anul 2025..                                                               Raportor – Viorica TĂIETU, contabilă șefă  la primărie.
  12. Cu privire la modificarea bugetului pentru anul 2025.                                                  Raportor –– Viorica TĂIETU, contabilă șefă  la primărie
  13. Cu privire la aprobarea Regulamentului privind modalitatea de calcularea a plății pentru eliberarea certificatului de urbanism pentru proiectare, a certificatului de urbanism informativ, a autorizației de construire sau de desființare                         Raportor – Vadim LELIC, primarul orașului
  14. Cu privire la abrogarea deciziei Consiliului orășenesc nr. 2/32  din 31.03. 2025                Raportor – Olga BULMAGA, specialistă principală la primărie.
  15. Cu privire la abrogarea deciziei Consiliului orășenesc nr. 2/33 din 31.03. 2025 Raportor –    Olga BULMAGA, specialistă principală la primărie.
  16. Cu privire la abrogarea deciziei Consiliului orășenesc nr. 2/34 din 31.03. 2025               Raportor – Olga BULMAGA, specialistă principală la primărie 
  17.   Cu privire la corectarea erorilor din Registrul bunurilor imobile pentru terenul cu nr cadastral 8901246183                                                                              Raportor – Olga BULMAGA, specialistă principală la primărie.                               
  18. Cu privire la corectarea erorilor din Registrul bunurilor imobile pentru terenul cu nr cadastral 8901246203                                                                                             Raportor – Olga BULMAGA, specialistă principală la primărie.
  19. Cu privire la corectarea erorilor din Registrul bunurilor imobile pentru terenul cu nr cadastral 8901103131.                                                                                   Raportor – Olga BULMAGA, specialistă principală la primărie.
  20. Cu privire la corectarea erorilor din Registrul bunurilor imobile pentru terenul cu nr cadastral 8901247220                                                                                       Raportor – Olga BULMAGA, specialistă principală la primărie.
  21. Cu privire la corectarea erorilor din Registrul bunurilor imobile pentru terenul cu nr cadastral 8901218035.                                                                                     Raportor – Olga BULMAGA, specialistă principală la primărie.
  22. Cu privire la corectarea erorilor din Registrul bunurilor imobile pentru terenul cu nr cadastral 8901244117                                                                                   Raportor – Olga BULMAGA, specialistă principală la primărie.
  23. Cu privire la corectarea erorilor din Registrul bunurilor imobile pentru terenul cu nr cadastral 8901243347.                                                                                   Raportor – Olga BULMAGA, specialistă principală la primărie.
  24. Cu privire la corectarea erorilor din Registrul bunurilor imobile pentru terenul cu nr cadastral 8901230002.                                                                                  Raportor – Olga BULMAGA, specialistă principală la primărie.
  25. Cu privire la corectarea erorilor din Registrul bunurilor imobile pentru terenul cu nr cadastral 8901231004.                                                                                        Raportor – Olga BULMAGA, specialistă principală la primărie.
  26. Cu privire la corectarea erorilor din Registrul bunurilor imobile pentru terenul cu nr cadastral 8901242501.                                                                                   Raportor – Olga BULMAGA, Specialistă principală la primărie.
  27. Cu privire la corectarea erorilor din Registrul bunurilor imobile pentru terenul cu nr. cadastral 8901244373.                                                                                  Raportor – Olga BULMAGA, specialistă principală la primărie.
  28. Cu privire la corectarea erorilor din Registrul bunurilor imobile pentru terenul cu nr. cadastral 8901242306.                                                                                    Raportor – Olga BULMAGA, specialistă principală la primărie.
  29. Cu privire la corectarea erorilor din Registrul bunurilor imobile pentru terenul cu nr cadastral 8901242305.                                                                                      Raportor – Olga BULMAGA, specialistă principală la primărie.
  30. Cu privire la inițierea procedurii de delimitare a terenurilor proprietate publică  Raportor – Olga BULMAGA, specialistă principală la primărie.
  31. Cu  privire  la  desemnarea candidaturilor membrilor pentru constituirea organelor electorale.                                                                                                     Raportor – Nicolae NASTAS, secretarul Consiliului orășenesc.