Vineri 04 martie 2022, ședința ordinară a Consiliului orășenesc, ora 10.00

Vineri 04 martie 2022, ședința ordinară a Consiliului orășenesc, ora 10.00

55
DISTRIBUIȚI

 

     Vineri 04 martie 2022, ora 10.00 în sala de ședințe a primăriei,  va avea loc  ședința ordinară a Consiliului orășenesc Telenești la  care se preconizează examinarea următoarelor chestiuni;

1.Cu privire la activitatea secţiei de poliţie a sectorului nr.1 al IP Teleneşti privind asigurarea ordinii publice în oraşul Teleneşti şi satele Mihalaşa şi Mihalaşa Nouă.   

Raportor – Efim Bulat  inspector principal,  sectorul nr.1 al IP Telenești.

2.Cu privire la executarea bugetului oraşului Telenești pe anul 2021.

      Raportor – Viorica TĂIETU, contabil șef  la primărie.

3. Cu privire la alocarea mijloacelor financiare din Fondul de rezervă şi din fondul disponibil al primăriei de la sfîrşitul anului 2021 şi rectificarea bugetului pe anul 2022.

             Raportor –Viorica TĂIETU, contabil şef.

4.Cu privire la casarea mijloacelor fixe a Î.M.D.P ”Apă- Canal” Teleneşti.

Raportor Gheorghe BOGDAN director, Î.M D.P ”Apă- Canal” Teleneşti. 

5. Cu privire la transmiterea cu titlul gratuit în gestiunea Î.M D.P. Apă – Canal” Telenești a pompei submersibile. 

Raportor – Viorica Tăietu,  contabil şef.

6. Cu privire la organizarea acțiunilor de salubrizare, amenajare și înbunătățire a infrastructurii primăriei orașului pentru anul 2022.

             Raportor – Vadim LELIC, primarul orașului.

7. Cu privire la aprobarea planului de acțiuni privind gestionarea deșeurilor primărie orașului Telenești.

Raportor – Vadim LELIC, primarul orașului.

8. Cu privire la aprobarea rezultatelor  licitației „cu strigare” de vânzare a terenurilor proprietate publică domeniul privat din 18 februarie  2022.

                  Raportor – Mihail ZARĂ specialist la primărie.

9. Cu privire la corectarea erorilor din Registrul bunurilor imobile pentru terenurile  din inravilanul și extravilanul orașului Telenești.

                 Raportor –Mihail  ZARĂ, specialist la primărie

10.Cu privire la suspendarea activității instituțiilor preșcolare “Andrieș” și „Guguță”

Raportor – Vadim LELIC, primarul orașului.

11. Cu privire la inițierea procedurii de radiere din baza grafică și stingerea din Registrul Bunurilor imobiliare a terenului cu nr cadastral 8901219119.

Raportor – Mihai ZARĂ,  specialist la primărie

12. Cu privire la aprobarea Dării de seamă funciară pentru anul 2021 la situația din 01.01.2022.

Raportor – Mihai ZARĂ,  specialist la primărie